Odbor ekonomiky

Ing. Martina Procházková

finanční a procesní analytik
pověřena zastupováním vedoucího odboru ekonomiky
Tel.: 48 524 3232
Budova: Jablonecká 41/27
Č. dveří: 1.22

Odbor ekonomiky

Sídlo: Liebiegova vila (Jablonecká 41/27), Nový magistrát
Doručovací adresa: Nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 236

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Nedvídková Denisa specialista odboru ekonomiky asistentka vedoucího odboru Jablonecká 41/27 1.24 48 524 3236
Ing. Procházková Martina finanční a procesní analytik Jablonecká 41/27 1.22 48 524 3232

Oddělení rozpočtu a financování

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Černíková Monika referent oddělení rozpočtu a financování rozpočtová agenda - příspěvkové organizace Jablonecká 41/27 1.22 48 524 3758
Ing. Ondrová Pavla vedoucí oddělení rozpočtu a financování Jablonecká 41/27 1.21 48 524 3237
Ing. Pytlounová Ladislava referent oddělení rozpočtu a financování platební poukazy, agenda dluhové služby města Jablonecká 41/27 1.25 48 524 3234
Sauerová Ivana referent oddělení rozpočtu a financování rozpočtová agenda Jablonecká 41/27 1.25 48 524 3235
Sirovátková Radka referent oddělení rozpočtu a financování rozpočtová agenda - příspěvkové organizace Jablonecká 41/27 1.22 48 524 3755
Vohradníková Ivana referent oddělení rozpočtu a financování Jablonecká 41/27 1.25 48 524 3235
Výkrutová Karolína SÚPM - finanční referent finanční referent Jablonecká 41/27 1.25 48 524 3238
Zaňková Pavlína referent oddělení rozpočtu a financování platební poukazy, agenda půjček z FRB, homebanking Jablonecká 41/27 1.22 48 524 3233

Oddělení informační soustavy a daní

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bartoňová Jitka referent oddělení informační soustavy a daní evidence daní Jablonecká 41/27 2.20 48 524 3262
Blechová Blanka referent oddělení informační soustavy a daní nám. Dr. E. Beneše 183/22 48 524 3228
Dušková Alena referent oddělení informační soustavy a daní pokladna nám. Dr. E. Beneše 183/22 48 524 3774
Holasová Linda referent oddělení informační soustavy a daní evidence majetku a zařazení investic Jablonecká 41/27 02.20 48 524 3242
Horáčková Jana referent oddělení informační soustavy a daní účet fondu rozvoje bydlení Jablonecká 41/27 02.18 48 524 3268
Jakubová Jitka referent oddělení informační soustavy a daní pokladna nám. Dr. E. Beneše 183/22 48 524 3228
Kaiser Pavel vedoucí oddělení informační soustavy a daní vedoucí oddělení informační soustavy Jablonecká 41/27 02.26 48 524 3265
Koutník Michal referent oddělení informační soustavy a daní Jablonecká 41/27 02.12 48 524 3294
Křížová Andrea referent oddělení informační soustavy a daní Jablonecká 41/27 02.19 48 524 3269
Paurová Zuzana referent oddělení informační soustavy a daní 48 524 3271
Součková Vlasta referent oddělení informační soustavy a daní Jablonecká 41/27 02.12 48 524 3259
Strachová Irena referent oddělení informační soustavy a daní příjmový účet, základní účet, majetek PO Jablonecká 41/27 02.21 48 524 3293
Svobodová Zuzana referent oddělení informační soustavy a daní účtování došlých faktur nám. Dr. E. Beneše 1/1 1e 48 524 3270
Trnková Jana referent oddělení informační soustavy a daní základní účet, výdajový účet Jablonecká 41/27 02.21 48 524 3264
Větrovcová Petra referent oddělení informační soustavy a daní správa pohledávek Jablonecká 41/27 02.18 48 524 3266
Weidischová Jana referent oddělení informační soustavy a daní účtování došlých faktur nám. Dr. E. Beneše 1/1 1e 48 524 3267

Oddělení poplatků a pohledávek

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Ing. Bedrníková Michaela referent oddělení poplatků a pohledávek správa místních poplatků za lázeňský nebo rekreační pobyt, za užívání veřejného prostranství, z ubytovací kapacity nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.06 48 524 3245
Berger Tomáš referent oddělení poplatků a pohledávek povolení herního prostoru, správa odvodů nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.06 48 524 3241
Brindzáková Diana referent oddělení poplatků a pohledávek správa místních poplatků za komunální odpad, ze psů nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.04 48 524 3226
Brožová Jaroslava referent oddělení poplatků a pohledávek účetnictví OEPP nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.07 48 524 3244
Ing. Hrbková Hana vedoucí oddělení poplatků a pohledávek vedoucí oddělení poplatků a pohledávek nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.05 48 524 3225
Hrnčířová Jitka referent oddělení poplatků a pohledávek Evidence pokut a jejich vymáhání nám. Dr. E. Beneše 183/22 3.06 48 524 3230
Křížková Denisa referent oddělení poplatků a pohledávek správa místních poplatků za komunální odpad, ze psů nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.04 48 524 3246
Lamač Josef dohoda o pracovní činnosti vymáhání pohledávek nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.07 48 524 3248
Liebscherová Venuše referent oddělení poplatků a pohledávek správa místních poplatků za komunální odpad, ze psů nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.04 48 524 3227
Močárko Lukáš dohoda o pracovní činnosti vymáhání pohledávek nám. Dr. E. Beneše 183/22 3.06 48 524 3230
Němcová Ludmila referent oddělení poplatků a pohledávek Evidence pokut a jejich vymáhání nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.07 48 524 3247
Novotná Stanislava referent oddělení poplatků a pohledávek Evidence pokut a jejich vymáhání nám. Dr. E. Beneše 183/22 3.06 48 524 3230
Šámalová Martina referent oddělení poplatků a pohledávek správa místních poplatků ze psů, za komunální odpad nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.04 48 524 3243
POPIS ČINNOSTI
  1. vede agendu pojištění SML po stránce smluvní a metodicky spolupracuje s jednotlivými odbory;
  2. zajišťuje evidenci zahraničních cestovních příkazů a kontroluje jejich věcnou a početní správnost, zajišťuje pojištění zaměstnanců pro pracovní cesty do zahraničí;
  3. zajišťuje projekt elektronického tržiště SML, je v pozici administrátoraSML, který úzce spolupracuje se skupinou školských příspěvkových organizací v tomto projektu;
  4. zajišťuje agendu spojenou s vyhláškou č. 220/2013 Sb., o požadavcích na schválení účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek.

Dále se odbor člení na oddělení:

- oddělení rozpočtu a financování

- oddělení informační soustavy a daní

- oddělení poplatků a pohledávek

 

Aktuality odboru

16.09.2020

Poplatky 2. pololetí 2020

Upozorňujeme všechny občany, že ke dni 30. září 2020 je termín splatnosti druhé pololetní splátky místních poplatků.
 
16.03.2020

Odložení plateb poplatků za odpad a psy

Poplatky za komunální odpad, za psy a další můžete bez obav zaplatit až do konce června 2020.
 
05.12.2019

Místní poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů – novinky pro rok 2020

Touto vyhláškou se od 1. ledna 2020 mění roční sazba místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů na 720,- Kč.
Současně dochází ke změně v termínu splatnosti. Poplatek je splatný pololetně ve dvou stejných splátkách, a to nejpozději do 31. 3. a 30. 9. příslušného kalendářního roku. Poplatek může být zaplacen též jednorázově v termínu pro první příslušnou splátku.
 
Předchozí
1

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.